fredag den 8. august 2014

Så til hest...

Jeg skal så lige love for at ferien er slut - og jeg er havnet lige midt i en ny virkelighed, som det vist kommer til at tage et par dage eller uger at vænne sig til - og finde den rigtige form på. Lange lange dage på skolen, nyt arbejdssted, hvor kreativiteten gerne skulle sprudle og boble, opgave-trængsel og manglende overblik, kaos-håndtering og lidt bankende hjerte om hvorvidt vi nu kan det, vi skal - og i de rammer, der er givet os.


Ugen blev sluttet af med et internat i den anden ende af lande - med god forplejning, forkælelse og skøre, skæve og sjove kollegaer, der fik smil og grin til at overtage og overdøve frustrationer. Lige om lidt kommer eleverne heldigvis - jeg savner dem og glæder mig til igen at stå i den virkelighed og den verden, som jeg brænder for, og som jeg ved giver den gode energi.

Lidt småtterier er det blevet til på krea-fronten - for at tømme hovedet og for at forhindre mig i at dreje i cirklerne omkring arbejdsbordet herhjemme - for jeg jo liiiiige kunne ordne og liiiiige kunne skabe lidt overblik.

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se børnene på mandag.
    Og det øvrige vil jeg lige undlade at kommentere på, - man skulle jo nødig komme til at sige noget grimt.
    God arbejdslyst på mandag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er der ikke noget med, at hvis man ikke kan sige noget pænt, skal man tie..... og bide sig selv hårdt i tungen eller hva'? Dejligt at få børn mellem fingrene igen - så giver det hele lidt mere mening :-) God arbejdslyst til dig Eva :-)

      Slet
  2. Ja, det bliver dejligt at se ungerne mandag.
    Uh, jeg kender det med at man liiiiiiiige kan.... Det bliver skørt den fremtid!

    Hvor er det et fint fint net:-) Er det mon en opskrift du deler?
    Kh Jonna

    SvarSlet