tirsdag den 14. oktober 2014

Det blev en kjole

Jeg er stadig sådan lidt småhøj og lallende efter weekendens oplevelser på sykursus. Med lidt sædvanlig turbo og manglende tålmod nåede jeg i mål og gik fra kurset med en færdig kjole. Når det gælder syning er jeg om muligt endnu mere utålmodig og har brug for at blive færdig med de produkter og de processer, der sættes i gang.



Kjolen blev færdig - der er ikke en finger at sætte på sømmene og teknikkerne. Alligevel bliver det nok ikke en kjole, jeg kommer til at slide op. Jeg er vist ikke helt kompatibel med jerseykjoler, selvom jeg gerne ville. Jeg føler mig ikke 100% godt tilpas.

Tilgengæld er jeg 100% godt tilpas med at kunne, med at have lært og med at have været i den der næsten zen-agtige tilstand af fordybelse, kreativitet og væren i nuet i en hel weekend. Jeg har mod på mere ud i syningens verden - meget meget mere.

2 kommentarer:

  1. Det er fedt at lære nyt og fordybe sig, - og sikke et fint resultat. Lidt tålmodig må du nu være.

    SvarSlet
  2. Jeg kan fortabe mig i processer - og lige der finder jeg tålmodigheden og kommer i flow :-) Jeg elsker den slags processer. Det er så meget god energi :-)

    SvarSlet