fredag den 24. oktober 2014

Endelig endelig

Nøj det har været en uendelig lang uge med mange mange timer væk fra hjemmet og med et hæsblæsende tempo, der har efterladt mig med megen lidt energi, når jeg endelig satte fødderne på egen matrikel. Det har været et maraton og en kæmpe elefant, der skulle indtages - bid for bid. Det var lige fra "asken til ilden" efter en god ferie.


Nu er jeg landet lige her, hvor der er allerbedst. Skruet helt op i sofahjørnet med alle fornødenhederne lige indenfor rækkevidde. Det er fredag, og weekenden ligger lang og ubrugt foran mig med alle sine muligheder.

Jeg tænker strik, syning, små-sovning, hygge, snak og ro i passende doser og spredt med blød hånd over de næste par dage - og selvfølgelig krydret med en god portion taxa-mor-kørsel af teenagebarn :-)

2 kommentarer:

  1. Aaaahhhh. Det lyder som en god weekend.
    Du laver så fine collager af dine billeder. Hvilket program hjælper dig med det?

    SvarSlet
  2. Det bliver en så dejlig weekend - Jeg bruger gratis programmet Photoscape til collagerne :-)

    SvarSlet