lørdag den 18. oktober 2014

Et neon bæst

I min kurv er der næsten altid et par pinde med pause-strik. Strikketøj, der ikke kræver de store hjernevindinger og skarp koncentration - men som kan strikkes på auto-pilot, når man er træt, mere optaget af at lytte og tale eller bare trænger til at give den gas på pindene.



Det er blevet til et Neon Beast fra Veera fra 100% rain. Hun laver de fedeste design - både til skarp og slap hjerne. Det neon bæst passer perfekt til min grå poncho eller til gavekassen. Jeg har en særlig i tankerne, der godt kunne svinge sig op til at bære "bæstet"

Nu skal der nyt automat-strik på pindene. Pigerne hepper på sokker - jeg er træt på forhånd ved tanken - men kommer nok til at lave et enkelt par til dem hver - på et eller andet tidspunkt.....

2 kommentarer:

  1. Hvor er det flot. Jeg kender godt det med at skulle have både det ene og det andet i gang, og skønt når noget også bliver færdigt. Sokker og sjaler er absolut tit det der afslapningsstrik, så spændende hvad du finder på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har brug for begge dele i kurven - der skal være en vis balance. Jeg går stadig lidt rundt om strømpe-kurven og overvejer :-)

      Slet