fredag den 31. oktober 2014

I fuld fart og mere udholdenhed

...Og så blev det alligevel fredag, og det lykkedes mig at spise mig gennem en kæmpe gigantisk elefant af en arbejdsuge, der har budt på utallige udfordringer af både praktisk men også følelsesmæssig art. Med op og nedture og lange lange dage med mange gøremål, mange mennesker og mange hele og halve løsninger.

Jeg tænker tit, at det godt nok er heldigt, at jeg knus-elsker mit arbejde helt ud til fingerspidserne - for jeg har godt nok meget af det, og det fylder rigtig meget i livet lige nu og her. Arbejdstiden er i det store hele normaliseret - men hold da op, hvor det går stærkt og effektivt i de timer, jeg er på.



Weekenden er nu kommet, og vi har startet den op med "eftermiddags-kaffe" - et fænomen vi oplever andre steder, men aldrig rigtig har fået indført herhjemme. Det gjorde vi i dag, mens vi smågrinede af det og af os selv. Det var hyggeligt - og måske skal vi gøre det lidt mere - bare en god gang i mellem.

2 kommentarer:

  1. Jeg bryder mig ikke om at være normaliseret. Eller rettere, så bryder jeg mig ikke om de alt for mange opgaver på den for korte tid.
    Til gengæld kan jeg godt lide eftermiddagskaffe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det meget blandet med det "normale" - nyder mine weekender og ferie, hvor jeg har FRI FRI FRI - og forsøger at finde det gode i det - men arbejdsdage er totalt pressede og overfyldte - og jeg er ikke god til altid at være på bagkant og gøre tingene halvt......

      Slet