søndag den 26. oktober 2014

Præmie i udholdenhed

Hvis en sådan præmie findes, så har jeg klart fortjent den. Jeg har strikket ikke bare 1 par men hele 3 PAR sokker - uden at lave alle mulige krumspring og overspring. De lå klar sammen med symaskinens frembringelser, da piger for lidt siden vendte hjem fra weekend.



Det er allerede i brug - både sweats og strømper - og der drømmes allerede drømme om flere par hjemmestrikkede sokker. Mine drømme har nu i den retning mest karakter af mareridt.

7 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Sikke en produktion :-) Rigtig godt gået !

    strikkeglade hilsner
    Angelika

    SvarSlet
    Svar
    1. Og de er i brug - og pigerne kalder på flere - men det må klart blive en anden gang :-)

      Slet
  3. Svar
    1. Ville ønske at jeg gad det mere - det strømpestrikkeri. Hjemmestrikkede strømper er det fedeste, når først de ER strikket :-)

      Slet
  4. Svar
    1. Ja jeg er sej ikk'? Det holdt hårdt - og jeg er nu gået sokke-død for en rum tid :-)

      Slet