torsdag den 16. oktober 2014

Vroum

Foden blev sat hårdt på gaspedalen, koncentrationen var benhård, og der var ikke plads til pjatterier som madlavning, oprydning og andre unødvendigheder. Operation Julegave-produktion gik ind i en alvorlig ogg seriøs fase - og ud rullede penalhuse og punge til en hel stor familie og venneskare.



Det er gamle kendinger, der har været i maskinen af flere omgange. Der var slået stort brød op - og der var øjeblikke i processen, hvor jeg småkedede mig, og hvor tankerne gik på vandring til, hvad jeg også skal lave - og hvad jeg også kunne give mig i kast med.



Heldigvis er der stadig feriedage til at leve de nye ideer ud - også selvom jeg i dag vist er nødt til at give de der små-kedelige trivialiteter, der får en husholdning til at hænge sammen, lidt opmærksomhed

2 kommentarer:

  1. Det er altså også fedt at lave noget, som man bare kan.
    Ja, der er feriedage tilbage, men jeg synes, den går lidt for hurtigt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man skal virkelig passe på sådan en ferie - den ræser afsted :-) Fortsat god ferie til dig Eva :-)

      Slet