fredag den 14. november 2014

Det blev fredag

Undervejs og i ugens løb har jeg seriøst tvivlet - tvivlet på om fredagen nogensinde kom, eller om jeg var havnet i et hamsterhjul, hvor opgaverne, udfordringerne og ting, der liiiige skulle til en side bare hobede sig op.



Men det blev fredag - sørme - og nu er jeg landet i sofaen. Har lokket mellemste-barnet til at bage pandekager og servicere, mens jeg napper en pind eller to på strikketøjet - og måske en tiltrængt morfar på sofaen. Ah skønne skønne fredag. God fredag aften til dig derude

2 kommentarer:

  1. Jamen fredage er jo bare yndlings. Mine bliver desværre ofte lidt korte, for jeg kan ikke holde mig vågen om aftenen....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også et stadig voksende problem her på matriklen - og jeg bliver dybt irriteret når jeg dratter for tidligt omkuld fredag - fordi jeg synes weekenden skal strækkes max og ikke bruges til at småslumre på sofaen :-)

      Slet