søndag den 2. november 2014

Familie-magi

Masser af gyldne øjeblikke, da vi i går fejrede min tante og onkels guldbryllup. De havde samlet hele familien omkring sig - og jeg stornød en dag med mine fætre og kusiner. En dag med så megen snak, grin og spas, at jeg var helt træt i ansigtsmusklerne - men også en dag, hvor der var tid og rum til dybe snakke, lidt kradsen i lakken og hvor fingeren blev sat på ømme steder.

En af de sammenhænge, hvor man er hudløs ærligt, umiddelbar og uden forbehold - hvor man hviler 100% i den man er og bare er helt sig selv - fordi det er mennesker, man kender, deler historie med og som vil en det allerbedste. Det er magisk, og jeg er fyldt af den varmeste følelse i maven og føler mig rig og mægtig i livet.



Søndagen skal fyldes med 2 dejlige piger, der lige om lidt indtager matriklen med symaskiner, stof og smurte stemmebånd. Sikke en dejlig weekend.

2 kommentarer:

  1. Jeg misunder dig din store familie, det er godt, du sætter pris på den
    Kan I have en rigtig god sy-dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Lydert det er fantastisk og vidunderligt og samtidig glemmer jeg sommetider at sætte nok pris på det - og at bruge det nok i en travl hverdag :-/ Sydagen blev rigtig god :-) Rigtig god søndag aften til dig :-)

      Slet