søndag den 9. november 2014

Så lys og lystig

Lørdag morgen startede sent. Ordren fra pigerne var klar. Jeg skulle blive i min seng og sove, indtil de vækkede mig. Med lidt snyderi og søvngængeri fik jeg alligevel sneget mig til et morgenbad og løse aktiviteter, inden de først kl. 11 var klar til at fejre fødselsdag.



Morgenbrunch med dejlige gæster, fine gaver og stor opfindsomhed. Min fryser er fyldt med gode hjemmelavede færdigretter, der kommer til at give overskud og mad på bordet til de lange hektiske dage. En veninde har giver mig et gavekort på 6xHandyman - og en fin dame fra Bjørn Wiinblad er flyttet ind.

Men bedst af alt hyggede jeg mig hele dagen med de nærmeste og med liv og glade dage både på kvist og i kælder. Huset var fyldt med unge mennesker og gode venner. Jeg er en heldig kartoffel og et år ældre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar