søndag den 24. maj 2015

Holdt op?

Er du holdt op med at blogge ? Holder du pause eller er du holdt op med at strikke...? Ingen af dele og lidt alligevel. Jeg er ikke som sådan holdt op. Det er ikke noget, jeg har tænkt over og taget beslutning om.



Det var mere noget med at blive overhalet indenom af livet, få et par gok i nøden, bevæge sig ud på dybt vand, slå et par kolbøtter i livet - og så lige arrangere en konfirmation og det løse oveni - der på en eller anden måde manifesterede sig i manglende tid og overskud til at vise og dele tanker og kreative sysler.

Nu er det,som om jeg navigerer i mere roligt hav, med mere overskud og lidt mere luft på øverste etage - konfirmationen er levet godt ud, jeg har sagt mit arbejde gennem 12 år op og fundet et andet. Men alt det fortjener vist sine egne indlæg. Lige om lidt - for jeg savner at blogge, dele og selv fastholde en del af virkeligheden i billeder og ord.

10 kommentarer:

  1. Hej Mie.
    Jeg har lige opdaget, jeg ikke har skrevet et indlæg i 2 år....!
    Blogland har jeg savnet, kan jeg mærke. Og jeg har savnet dig.
    Du modige, brave, gæve vestjyde. Jeg glæder mig til at høre mere om din fremtid.
    Kh Louise.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Louise måske du også skulle i gang igen :-) Jeg læser gerne med og er glad for at have dig med her :-) Knus

      Slet
  2. Det er sådan med blogland, at der skrives når der er lyst og overskud. Men du lægger da ikke på den lade sige. Der sker godt nok mange ting i dit liv, glæder mig til at hører, hvad du nu har fundet på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må i perioder være lidt mere end i andre - men sådan helt radio-tavshed er måske en anelse for meget - dejligt du stadig hænger på :-)

      Slet
  3. Du har da vist haft mere end rigeligt at bruge energien på. Det er spændende, hvor du nu bevæger dig hen, - bloggen den tåler nok lidt fravær.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle gange er der bare andet der stjæler ens energi - men samtidig kan det også give energi at blogge og krea-sysle. Jeg kan bare godt glemme det lidt - at det giver energi altså - når det går rigtig stærkt.

      Slet
  4. Glæder mig til at høre om de forandringer, du har foretaget.

    SvarSlet
  5. Er også spændt på at høre om dit nye job. Mon det er den nye reform? Jeg fortryder jeg tog dette sidste år med, men så har jeg da mærket reformen på egen krop. Jeg har altid elsket mit lærerjob, men i år er det mere blevet et arbejde - jeg ved du forstår. Du har nået meget - i foråret - o der kan ikke være overskud til det hele. # vidunderlige piger er jeg selv begavet med - og det er den største lykke og det der giver livet værdi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Reformen eller måske nærmere den nye arbejdstidsaftale har kostet på arbejdsglæden og på det at leve og ånde lærerlivet. Det er ærgerligt og synd og skam for den danske folkeskole. Dejligt du stadig følger med her :-)

      Slet