fredag den 24. juli 2015

Krammet på kjolerne

Flere forsøg har været gjort, jeg har taget tilløb og lavet uklædelige og ubrugelige kjoler i flere varianter - og alligevel har jeg nu alligevel givet mig i kast med kjolesyning - og denne gang er udfaldet lidt mere heldigt - og måske endda brugbart.



Syning er meget anderledes end at strikke for mig. Det kræver en hel anden koncentration og fokus - og der er for mig meget få nemme løsninger. Jeg piller meget op, laver om, forsøger igen og vurderer om en skævert her og der går an.

To kjoler er det blevet til - og jeg prøver, vurderer og indtil videre er de dømt inde i varmen - og skal i brug lige om straks med det rette tilbehør og de rette sko.

4 kommentarer:

  1. Jeg synes dine kjoler er rigtig flotte. De skal da i brug med det samme :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har så småt taget dem i brug og tror jeg bliver rigtig glad for dem - tak for din søde kommentar Gitte :-)

      Slet
  2. Wow, du bliver da bare så dygtig. Skønne kjoler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg øver og øver mig - og lukker øjnene for de skønhedsfejl, der sniger sig ind Eva :-)

      Slet