søndag den 9. august 2015

Flyvende fra start

Første uge i en ny virkelighed fløj forbi og sendte mig på weekend med en god og varm mavefornemmelse. Jeg er vild med det - vild med det nye sted, jeg er landet, med de nye kollegaer og med min nye funktion. Det er længe siden, jeg næsten har tænkt "æv er det allerede fredag - og må jeg ikke komme i morgen alligevel :-)"



Jeg tror, jeg har kørt ugen på høj dosis af adrenalin - og har i weekenden mærket efterveerne i form at træthed i både hoved og krop - men den gode trætheden, der gør at batterierne igen er fylde og jeg er klar til, når det igen i morgen går løs igen - og nu kommer alle børnene og giver mig et indblik i den verden, der i virkeligheden er virkeligheden. Jeg er klar og glæder mig

2 kommentarer:

  1. Der er mange der har spurgt mig, hvad jeg egentlig skulle lave, når nu børnene ikke var kommet i skole endnu. Men jeg skal love for, at vihar haft travlt. Og jeg kunne sagtens have brugt endnu en uge, for der er så meget at gøre klar.
    Men nu er både de praktiske ting og hovedet klar til endnu et nyt skoleår. Kom an.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan slet ikke se, hvordan vi skulle få det løbet i gang - for slet ikke at snakke om at holde det i gang uden den uge - til at lægge planer og være på forkant - Allerede nu kører toget for fuld kraft og jeg holder fast i planerne fra første uge :-) God tur til dig:-)

      Slet